Split, fiscale en financiële oplossingen die recht doen aan beide partners

Koppelingen met andere pakketten

Koppelingen met andere pakketten

Om u als gebruikers nog sneller te kunnen laten werken met Split-Online hebben we met uitgevers van CRM-software (Customer Relation Management) contact gezocht voor het maken van een koppeling met Split-Online.

Door de koppeling kan vanuit de CRM-software een dossier worden aangemaakt in Split-Online, waarbij de clientgegegevens worden overgenomen. Twee partijen hebben de koppeling reeds ontwikkeld:

Urios

Urios is een tijdschrijf- en declaratieprogramma speciaal ontwikkeld voor de advocatuur.
Eenvoud bespaart tijd is onze overtuiging. Dit principe wordt dan ook al 12,5 jaar door het gehele programma gehanteerd. Gebruiksvriendelijkheid staat voor ons bovenaan. Niet alleen in duidelijkheid, maar ook in snelheid. Zo voert u een gemiddelde tijdregel met 12 toetsaanslagen in. Of met enkele muisklikken, net wat u zelf prettig vindt. Met behulp van de samenvatting en de vele mogelijkheden voor dataselecties behoudt u, ongeacht de hoeveelheid dossiers, activiteiten en declaraties, altijd het overzicht.

Urios is beschikbaar in een Standaard en Plus uitvoering. Met Urios Standaard kan elke kantoor snel uit de voeten en heeft u alle middelen die nodig zijn om efficiënt uw administratie te voeren. Met Plus kunnen verschillende bedrijfsprocessen nog verder versneld of geoptimaliseerd worden. Bijvoorbeeld door Urios te koppelen aan uw boekhoudsysteem of door elektronisch te factureren. Het is ook mogelijk om één of meerdere van de losse modulen die zijn verwerkt in Urios Plus, te koppelen aan de Standaard uitvoering. Door deze flexibiliteit in onze pakketten kunnen wij Urios passend maken voor ieder advocatenkantoor.

Vraag de gratis proeflicentie aan op www.urios.nl en ervaar direct zelf waarom Urios u tijd bespaart!

Mediation van AI-automatisering

Het eerste automatiseringssysteem speciaal voor de professionele mediator. Dit programma biedt alle functionaliteiten die een mediator nodig heeft.

Een greep uit de mogelijkheden die dit programma u biedt: dossier/cliënten registratie; eenvoudig opmaken mediationcontracten / vaststellingsovereenkomsten etc.; maken van selecties in klantenbestand; eenvoudig opstellen en versturen van (e) mailingen; koppeling met Microsoft Outlook, Word en Excel; dossier tijdregistratie inclusief (digitale) facturatie; opname mogelijkheid (beeld/geluid) van mediation sessies; (digitale) facturatie inclusief automatisch in- en excasso batch; digitale kluis (cliënten kunnen inloggen via uw eigen website); registreren van abonnementen.; eenvoudig maken van selecties uit bestand.; altijd up to date contracten beschikbaar; Mogelijkheid tot werken in de ‘cloud’.
 
Als u gaat werken met deze software speciaal ontwikkeld voor de professionele mediator, dan werkt u efficiënter en bent u minder tijd kwijt met administratieve handelingen. Ook heeft u alle relevante informatie in één overzichtelijk systeem.

Remesoft, het CRM software pakket voor en door mediators

Versnelt uw administratie met minimaal 7 uur per scheidingsdossier.

U wilt professioneel met cliënten gegevens omgaan. Met gebruikmaking van de ervaring als mediators hebben wij software ontwikkeld voor de professionele mediator. Met deze software heeft u continu inzicht in het  dossier van uw cliënten.

Met de software maakt u uw cliënten betrokken omdat zij zelf hun gegevens invullen, waarmee zij de basis van hun dossier al aanleveren. Dit scheelt u veel (dubbele )invoer. Alle documenten, zoals de mediationovereenkomst, het convenant, ouderschapsplan, en verzoekschrift gebruiken deze invoer. Ook gebruikt u deze gegevens voor de koppeling met alimentatiesoftware (Split Online).

Met Remesoft genereert u aldus digitale dossiers, die ook een verantwoording voor een peer review vergemakkelijken.

Een programma met de belangrijkste functionaliteiten, die u als mediator, nodig heeft:

  • Invoer door klant van eigen gegevens via internettoegang
  • Uitgebreide checklist van aan te leveren stukken, aan te passen op de situatie van de cliënten;
  • Het opstellen van alle stukken, die van belang zijn voor de mediationpraktijk, zoals mediationovereenkomst, convenant en ouderschapsplan, verzoekschrift;
  • Mogelijkheid om de standaard documenten, die uit de software komen aan te passen naar eigen inzicht;
  • Koppeling met Microsoft Outlook en Word en Mail;
  • Invoeren workflow met tijdregistratie;
  • Verwerken van pensioenverevening in convenant;
  • Opmaken formulier mededeling verevening pensioenrechten;
  • (digitale) facturatie;
  • Eenvoudig maken van selecties uit bestand;
  • Draait onder Apple en Windows.

 Andere uitgevers van CRM-software hebben de koppeling in de planning opgenomen. We houden u op de hoogte.