Koppelingen met andere pakketten

Om u als gebruikers nog sneller te kunnen laten werken met Split-Online hebben we met uitgevers van CRM-software (Customer Relation Management) contact gezocht voor het maken van een koppeling met Split-Online.

Door de koppeling kan vanuit de CRM-software een dossier worden aangemaakt in Split-Online, waarbij de clientgegegevens worden overgenomen. Meerdere partijen hebben de koppeling reeds ontwikkeld waaronder:

Elements van Faster Forward

Voor alles waar ‘cd van jou, cd van mij’ niet het antwoord op is, biedt Faster Forward een handige oplossing: geavanceerde software die echtscheidingsadviseurs helpt om mediation-processen te stroomlijnen.

Faster Forward’s CRM-oplossing Elements biedt professionals in uiteenlopende sectoren een geïntegreerd online platform voor onder meer klantbeheer, agenda- en documentmanagement en urenregistratie. Ook de mediationbranche – die de afgelopen jaren sterk is gegroeid – kan nu gebruikmaken van deze oplossing. In samenwerking met echtscheidingsadviseurs zijn alle mediationprocessen in kaart gebracht en geborgd in Elements.

Meer info op: www.fasterforward.nl

Legal Eagle

Met dit pakket kunt u o.a. uw relaties beheren, uren-schrijven, declareren, factureren, rol en agendabeheer. Het programma levert diverse management rapportages.

Urios

Urios is een tijdschrijf- en declaratieprogramma speciaal ontwikkeld voor de advocatuur. Ons motto is “Eenvoud bespaart tijd”. 

De koppeling tussen Urios en Split-Online helpt u tijd besparen doordat u minder handmatig werk hoeft te doen:

  1. Essentiële basisgegevens worden direct vanuit Urios geëxporteerd naar Split-Online. 
  2. Berekeningen vanuit Split-Online vindt u direct terug in Urios.

Gebruiksvriendelijkheid staat bij ons bovenaan, al meer dan 20 jaar. Niet alleen in duidelijkheid, maar ook in snelheid. Het doel van Urios is om in zo min mogelijk muisklikken zo veel mogelijk te bereiken. Hierdoor verhoogt u uw efficiëntie en kunt u meer declarabele uren schrijven.

Daarnaast houdt u altijd overzicht dankzij de verschillende tabbladen, de mogelijkheid tot dataselectie en samenvattingen die Urios automatisch genereert. 

Urios biedt twee verschillende pakketten aan: Urios Standaard en Urios Plus. U kunt de modules uit Plus ook los bovenop Standaard afnemen indien niet alle modules uit het Plus-pakket relevant voor u zijn.

  • Urios Standaard biedt alle basisbenodigdheden voor een gedegen kantooradministratie. Onder andere dossier- en relatiebeheer, tijdschrijven en declareren.
  • Urios Plus biedt u een stukje automatisering waarmee u tijd kunt besparen. Denk aan documenten en e-mails genereren met eigen Word- en Outlook sjablonen. En aan elektronisch factureren en een (live-)koppeling met uw boekhoudsysteem.

Dankzij de flexibiliteit in onze pakketten kunt u Urios zo samenstellen dat het perfect aansluit op de werkwijze van uw kantoor.

Ga voor meer informatie naar www.urios.nl, vraag direct een gratis proeflicentie aan of maak een afspraak voor een online demo.

Mediation van AI-automatisering

Het eerste automatiseringssysteem speciaal voor de professionele mediator. Dit programma biedt alle functionaliteiten die een mediator nodig heeft.

Een greep uit de mogelijkheden die dit programma u biedt: dossier/cliënten registratie; eenvoudig opmaken mediationcontracten / vaststellingsovereenkomsten etc.; maken van selecties in klantenbestand; eenvoudig opstellen en versturen van (e) mailingen; koppeling met Microsoft Outlook, Word en Excel; dossier tijdregistratie inclusief (digitale) facturatie; opname mogelijkheid (beeld/geluid) van mediation sessies; (digitale) facturatie inclusief automatisch in- en excasso batch; digitale kluis (cliënten kunnen inloggen via uw eigen website); registreren van abonnementen.; eenvoudig maken van selecties uit bestand.; altijd up to date contracten beschikbaar; Mogelijkheid tot werken in de ‘cloud’.
 
Als u gaat werken met deze software speciaal ontwikkeld voor de professionele mediator, dan werkt u efficiënter en bent u minder tijd kwijt met administratieve handelingen. Ook heeft u alle relevante informatie in één overzichtelijk systeem.

Mediation Assistant, de CRM software voor en door mediators

Vergemakkelijkt en uw gesprekken en  versnelt uw administratie met minimaal 7 uur per scheidingsdossier.

U wilt professioneel met cliëntengegevens omgaan. Met gebruikmaking van de ervaring als mediators hebben wij software ontwikkeld voor de professionele mediator. Met deze software heeft u continu inzicht in het dossier van uw cliënten.

Met de software maakt u uw cliënten betrokken omdat zij zelf hun gegevens invullen, waarmee zij de basis van hun dossier al aanleveren. Dit scheelt u veel (dubbele )invoer en zorgt voor een grotere betrouwbaarheid van de aangeleverde gegevens. Alle documenten, zoals de mediationovereenkomst, het convenant, ouderschapsplan, en verzoekschrift gebruiken deze invoer. Mediation Assistant helpt u zoveel mogelijk te voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming(AVG), die in 2018 ingaat.

Een programma met de belangrijkste functionaliteiten, die u als mediator, nodig heeft:

  • Invoer door klant van eigen gegevens via internettoegang
  • Uitgebreide checklist van aan te leveren stukken, aan te passen op de situatie van de cliënten;
  • Het opstellen van alle stukken, die van belang zijn voor de mediationpraktijk, zoals mediationovereenkomst, convenant en ouderschapsplan, verzoekschrift;
  • Mogelijkheid om de standaard documenten, die uit de software komen aan te passen naar eigen inzicht;
  • koppeling met Microsoft Outlook en Word en Mail;
  • invoeren workflow met tijdregistratie;
  • Verwerken van pensioenverevening in convenant;
  • Opmaken formulier mededeling verevening pensioenrechten;
  • (digitale) facturatie;
  • eenvoudig maken van selecties uit bestand;
  • Draait onder Apple en Windows.

http://www.mediationassistant.nl/